poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Blogerzy jedzą jabłka.

Witam.
Blogerzy i wszyscy Polacy jedzą jabłka!
Wspierajmy polskich hodowców którzy zostali w
trudnej sytuacji po nałożeniu embarga na owoce przez Rosję.
Cel jest szczytny, a i zabawy będzie sporo :)
Dołączajcie do akcji.

http://zblogowani.pl/akcja/blogerzy-jedza-jablka

I jeszcze jedna sprawa.
Dzisiaj mam urodziny i dlatego zamiast tortu
jest pyszna szarlotka z polskich jabłek.
Przepis na szarlotkę znajdziecie na mojm drugim blogu.
http://magiapapierukursy.blogspot.com/2014/08/szarlotka-z-polskich-jabek.html

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. Na fb widzę wpis, że 15 sierpnia jest dniem pieczenia szarlotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego naj naj naj oraz jak zawsze fantastycznych pomyslow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Ci życzę :)
    A jabłuszka chętnie będę jeść tym bardziej w szarlotce, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego , i spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/steve-jobs-no-jobs-no-apples-putin.jpg

    Ja jabłka średnio lubię ale w takiej sytuacji trzeba wspierać polskich sadowników.

    Spóźnione "wszystkiego najlepszego" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę mnie nie było:)- wakacje sobie zrobiłam.
    Składam spóźnione życzonka urodzinowe:
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
    sto lat radości,
    spełnienia marzeń i wiele słodyczy
    Kasia Tobie życzy:)

    OdpowiedzUsuń