poniedziałek, 17 czerwca 2013

Lampa i podziękowania.

 Witam Wszystkich obserwatorów.
Chciałabym bardzo serdecznie podziękować   Wszystkim odwiedzającym mojego bloga.  Wczoraj liczba wejść przekroczyła  50000.    To Wasza zasługa.

         Dziękuję raz jeszcze.
Dziękuję również Wszystkim za komentarze.  Te ostatnie były tak wspaniałe ,że aż wywołały u mnie łezkę ze szczęścia

           .DZIĘKUJĘ.


A teraz do rzeczy.
Wekend minął bardzo pracowićie.  Wymyśliłam sobie nową lampę. (STARĄ LAMPĘ W MOWEJ ODSŁONIE).  Miałam trochę problemów ze splotem,ale się udało.

Oto moja stara -nowa lampa -kinkiet.










5 komentarzy:

  1. Świetnie to sobie wymyśliłaś :) Dziękuję za kolejną inspirację i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super lampa-i gratuluję okrągłej sumki wejść-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne:) Ile razy ja byłam w tych 5000 ? A ile jeszcze będę ...bo warto do Ciebie zaglądać i podziwiać:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) a lampa świetna, fajny pomysł na coś innego :) jest bezpieczna jak się nagrzeje ta osłonka?

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ciekawa! Po zaświeceniu bardzo ładnie światło się przebija przez plecionkę ;)

    OdpowiedzUsuń