wtorek, 15 stycznia 2013

Odwiedziny w Calineczce.





 

Witam.
Dzisiaj byłam zaproszona do przedszkola Calineczka w Luboniu do którego chodzi moja  wnuczka Julianna,aby wraz z innymi dziećmi robić prezenty na Dzień Babci i Dziadka.Grupa Julianny dostała ode mnie serca do malowania.Pozostałe grupy robiły laurki.A żeby pokazać dzieciom inaczej zrobione kartki ,najpierw musiałam się trochę podszkolić.

Zrobiłam qilingowe kartki.









Serca będą malowame w przyszłym tygodniu.
Moim zdaniem wyszły super...




13 komentarzy:

  1. Oczywiście ,że pięknie wyszły,bo dzieci maja olbrzymią wyobraznię;)Jesli do tego zdolnego nauczyciela,to sukces murowany;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł dla dzieciaczków,które dają tyle radości i mają również szalone i ciekawe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem ,że czasu ciągle mało , ale ja i tak postanowiłam Panią nominować do wyróżnienia - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pocztówki,ciekawa metoda.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile serduszek:) WoW!:) Karteczki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł by pokazać dzieciom takie wyroby i zachęcać do tworzenia własnych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kartki qilingowe. Karteczki dzieci bajeranckie, ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie quilling, a na tych pracach wyszły bardzo efektownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne są te serduszka! Babcie będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj !!!

    No no, same cudeńka, Ty to Jesteś zdolniacha, kobito!!! Jestem pełna podziwu i uznania, pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń